آرشیو آبان ماه 1400

همه چيز درباره تركيه

با بهترين رستوران هاي استانبول آشنا شويد

۸ بازديد

كشور تركيه در همسايگي ايران قرار دارد به همين دليل اشتراكات زيادي با فرهنگ غذايي مردم كشور ما دارد. مردم تركيه به غذا و تغذيه اهميت زيادي مي دهند به همين علت غذاهاي تركيه تنوع بسيار بالايي دارند كه اين مسئله مورد توجه گردشگران با سليقه هاي گوناگون قرار گرفته است. رستوران هاي زيادي در شهر استانبول وجود دارد كه مي توانيد در آنجا لذيذترين غذاهاي بين المللي و سنتي را تجربه كنيد. در اين مقاله به بررسي بهترين رستوران هاي استانبول مي پردازيم. با ما همراه باشيد.

تاكسي هاي اينترنتي

۶ بازديد

تاكسي هاي اينترنتي در كل جهان مانند ايران طرفداران بسيار زيادي دارد. تاكسي اينترنتي در تركيه نيز با وجود اينكه ارزان نيستند اما به صرفه تر از تاكسي هاي سنتي هستند و مورد استفاده شهروندان و گردشگران بسياري قرار مي گيرند.

اگر در اين كشور زندگي مي كنيد يا سفر كرديد با ما همراه باشيد تا با انواع تاكسي هاي اينترنتي و مزايا هر كدام آشنا شويد.

بهترين نوشيدني ها در تركيه

۳ بازديد

كشور تركيه در همسايگي ايران قرار دارد به همين علت شباهت زيادي با فرهنگ غذايي مردم كشور ما دارد. مردم تركيه به خوراكي ها و نوشيدني ها اهميت زيادي مي دهند. نوشيدني ها مانند غذاها تنوع بالايي دارند.

 نوشيدني هاي تركيه به نوشيدني هاي سرد و نوشيدني هاي گرم تقسيم مي شوند. در اين مقاله به معرفي بهترين نوشيدني ها در تركيه مي پردازيم.

معرفي مراكز خريد استانبول

۳ بازديد

استانبول بزرگ ترين و پرجمعيت ترين شهر تركيه است كه در شمال غربي اين كشور در منطقه مرمره قرار گرفته است. اين شهر قديمي و بزرگ را فقط به جاذبه هاي ديدني و تاريخي اش شناخته نمي شود بلكه مراكز خريد مدرن و فروشگاه‌هاي لوكس در دو سوي اروپايي و آسيايي، استانبول را به مقصدي مورد علاقه براي بسياري از گردشگران خارجي تبديل كرده است.

در اين شهر مراكز خريد بزرگ و مجلل يا مراكز خريد كوچك و ارزان همگي در دسترس هستند. در ادامه با همراه باشيد تا با برخي از بهترين مراكز خريد استانبول آشنا شويد.

لوكس ترين هتل هاي تركيه

۳ بازديد

در چند سال اخير تركيه به علت آب و هواي مناسب، امكانات خوب و جاذبه هاي توريستي به يكي از نقاط مهم گردشگري جهان تبديل شده است و چيزي حدود 45 ميليون گردشگر خارجي جذب كرده است. از همين رو صنعت توريستي به عنوان مهم ترين منبع درآمد تركيه به شمار مي رود.

هتل هاي  تركيه

 هتل ها در گردشگري يك كشور اهميت زيادي دارد. در اين مقاله به بررسي لوكس ترين هتل هاي تركيه مي پردازيم تا اگر در آينده قصد سفر به تركيه را داشتيد، سفري لذت بخش را تجربه كنيد.