محبوب ترين سريال هاي تركيه

همه چيز درباره تركيه

محبوب ترين سريال هاي تركيه

۷ بازديد

در طي چند سال گذشته، سريال‌هاي تلويزيوني تركيه از مرزهاي كشورش خارج شده و طرفداراني در سراسر جهان به دست آورده‌اند. در حال حاضر تركيه بعد از آمريكا دومين و بزرگترين صادركننده سريال در جهان است. قصد داريم در اين مقاله شما را با بهترين سريال هاي تركيه اي آشنا كنيم. با ما همراه باشيد.

سريال حريم سلطان

اين سريال تركي كه درباره سلطنت سليمان اعظم و همسرش خرم سلطان است، يكي از شناخته شده ترين سريال هاي تاريخي تركي است. دهمين سلطان امپراتوري عثماني، سلطان سليمان اول و طولاني ترين سلطان تاريخ عثماني است.

او در سال 1520 بر تخت سلطنت نشست و تا زمان مرگش در سال 1566 بر امپراتوري عثماني حكومت كرد. اين سريال بيش از 400 ميليون بيننده در بيش از 72 كشور جهان به دست آورد.  اين سريال 4 فصل و 131 قسمت دارد.

سريال عشق بي پايان(اكيا)

سريال عشق بي پايان يك سريال درام تركي مي باشد كه محبوبيت بالايي در بين مردم تركيه و جهان دارد. در اين درام تركي، بازيگراني چون بوراك اوزچيويت، نسليهان آتاگول و كان اورگانجي اوغلو تركيه ايفاي نقش مي كنند.

 داستان اكيا پيرامون عشق زن و مردي از دو سطح مختلف جامعه است. اين سريال تركي 2 فصل است و 74 قسمت دارد.

سريال عطر عشق

يكي ديگر از سريال هاي تركي كه توجه خارجي ها را به خود جلب كرده است سريال كمدي، اكشن و عاشقانه عطر عشق بود. چه تركي بلد باشيد چه نباشيد از ديدن اين سريال خنده دار تركي لذت خواهيد برد.

 داستان اين سريال راجب دختري به نام صنم است كه خانواده او با توجه توانايي هايش دو گزينه­ي ازدواج يا داشتن شغلي مناسب را پيش روي او مي گذارند. اين سريال تركي در يك فصل و 51 قسمت ساخته شده است.

سريال موهبت

سريال موهبت سريالي محصول نتفليكس است كه بر اساس ژانر علمي تخيلي ساخته شده است. يك نقاشي به نام عطيه با خانواده اش در استانبول زندگي شادي دارد. اما اكتشافات در يك سايت باستان شناسي زندگي او را به كلي تغيير مي دهد.

در اين سريال برن ساعات در نقش عطيه نقش آفريني مي كند. اين سريال در 3 فصل و 24 قسمت ساخته شده است.

سريال فاطما گل

سريال فاطما گل سريال تركي بي نظير است كه طرفداران زيادي دارد. فاطما گل داستاني بر اساس رمان است. اين سريال حول محور فاطما گل و كريم مي چرخد كه شخصيت هاي اصلي آن هستند.

 داستان زماني بيشتر مي شود كه كريم عاشق فاطماگل مي شود و از او در مبارزه با متجاوزانش حمايت مي كند. اين سريال در 2 فصل و 80 قسمت ساخته شده است.

سريال تو در خانه ام را بزن

سريال تو در خانه ام را بزن سريالي كمدي رمانتيك است كه از سال 2020 شروع شد و توجه بسياري را از طرفداران در تركيه و خارج از كشور به خود جلب كرد. داستان اين سريال در مورد كه ادا و سركان است كه تظاهر به نامزدي مي‌كنند، اما سرنوشت جور ديگري رقم مي خورد و آن دو عاشق هم مي شوند.

در اين سريال هانده ارچل و كريم بورسين ايفاي نقش مي كنند. اين سريال در 2 فصل و 47 قسمت ساخته شده است.

سريال عشق اجاره اي

يكي ديگر از محبوب‌ترين سريال هاي كمدي عاشقانه تركي عشق اجاره اي با بازي الچين سانگو و باريش آردوچ است. اين سريال داستان يك پيشخدمت را روايت مي‌كند كه در يك بازي عاشقانه با مردي از خانواده‌اي ثروتمند گرفتار شده است. سريال درام عشق اجاره اي در 2 فصل و 69 قسمت ساخته شده است.

اگر قصد خريد خانه در تركيه را داريد مي توانيد به سايت ما مراجعه كرده و با مشاوره بهترين خانه در تركيه را بر اساس بودجه و شرايط خود خريداري كنيد.

سريال موسس عثمان

سريال موسس عثمان كه مورد توجه بينندگان زيادي قرار گرفته است سريالي درام، ماجراجويي و تاريخي است. داستان سريال مبارزات عثمان گازي و چگونگي تأسيس امپراتوري خود و كنترل امپراتوري عثماني را نشان مي دهد.

عثمان در راه خود با دشمنان و موانع زيادي روبرو مي شود اما پيوسته به سمت روياهاي خود حركت مي كرد. همچنين بوراك اوزچيويت در نقش عثمان بيگ ايفاي نقش مي كند.

سريال نفوذي

سريال نفوذي يك مجموعه تلويزيوني اكشن و هيجان انگيز تركي است. اين سريال در طول پخش اوليه‌اش بازخوردهاي متفاوتي دريافت كرد، اما بازي‌هاي چاگاتاي اولوسوي و آراس بولوت اينملي با تحسين منتقدان مواجه شد. داستان اين سريال راجب دو پليس است كه رقيب يكديگر هستند اما در اصل برادرند. اين سريال در يك فصل ساخته شد و 39 قسمت دارد.

سريال هاي تركي در ايران طرفداران بسيار زيادي دارد. در اين مقاله سعي كرديم ليستي از بهترين و محبوب ترين سريال هاي تركي را به شما معرفي كنيم. اميدواريم از اين مطلب لذت برده باشيد.

بهترین سریال های ترکی

1- معصوم Masum (Innocent) (2017)

  • ژانر: رازآلود
  • امتیازها: IMDb 8.4، امتیاز گوگل 67
  • فصل ها: 1 فصل 8 قسمتی
  • دانلود

این فیلم یکی از بهترین فیلم های ترکیه ای در مورد جرم و جنایت است. Cevdet یک مامور عالی رتبه بازنشسته است و همسر او اوقات فراغتش را در آرامش دور از شهر سپری می کند. ناگهان با رسیدنِ نابهنگام خبرهایی از پسر کوچک شان، تمام نظم خانواده به هم می‌ریزد. این فیلم همچنین یکی از بهترین مجموعه های ترکیه ای در مورد جرم و جنایت است که با مشهورترین فیلم های ترکی رقابت می کند . داستان این مجموعه بسیار سریع و هیجان انگیز پیش می رود . بهترین سریال های ترکی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.