معروف ترين بازيگران مرد تركيه را بشناسيد

۵ بازديد

در چند سال اخير فيلم و سريال هاي تركيه اي به دليل وجود شبكه هاي مختلف فارسي زبان بسيار محبوب و پرطرفدار شده اند. كشور تركيه در صنعت فيلم و سريال بازيگران بسيار خوب و با استعدادي را به جهان معرفي كرده است.

به جرات مي توان گفت يكي از راه هاي پيشرفت اقتصادي تركيه فروش سريال هاي تلويزيوني بوده است. به همين دليل بسياري از افراد علاقه مند به بازيگري از كشورهاي نزديك ديگر براي كار در زمينه بازيگري كشور تركيه را انتخاب مي كنند. در ادامه با ما همراه باشيد تا معروف ترين بازيگران مرد تركيه را بشناسيد.

كيوانچ تاتليتوغ

كيوانچ تاتليتوغ در 27 اكتبر 1983 در شهر آدانا متولد شد. اين هنرپيشه و مدل معروف در غرب به عنوان بردپيت خاورميانه شناخته مي شود. اولين تجربه بازيگري او در سريال نقره در سال 2005 بود.

تاتليتوغ شهرت خود را به خاطر ايفاي نقش كوزي در سريال كوزي و گوني و مهند در سريال عشق ممنوعه به دست آورده است. آخرين كار تلويزيوني اين بازيگر سريال برخورد بود كه محبوبيت بسياري نه تنها در تركيه بلكه در جهان پيدا كرد.

تاتليتوغ در حرفه مدلينگ نيز شهرت جهاني دارد. او چندين سال نيز مدل برند mavi بوده است. او در كنار حرفه بازيگري نيز به همراه برادر خود به هتل سازي مشغول است.

انگين آكيورت

اين هنرپيشه مشهور تركيه اي در 12 اكتبر 1981 در آنكارا متولد شد. او بعد از پايان دوره دبيرستان به دانشكده تاريخ رفت و در سال 2002 ليسانس خود را گرفت. پس از آن در دوره استعداديابي بازيگري شركت كرد و نفر اول شد و اينگونه بود كه سرنوشت اين بازيگر از تاريخداني به بازيگري تغيير پيدا كرد.

 

انگين آكيورت با بازي در نفش كريم در سريال فاطماگل در تركيه مشهور شد. از فيلم ها و سريال هاي ديگري كه انگين اكيورك در آنها ايفاي نقش كرده است مي توان به عشق پول سياه يا لطيفه، تا حد مرگ و دختر سفير اشاره كرد.

بوراك اوزچيويت

بوراك اوزچيويت متولد سال 1984 در شهر استانبول است. او از دانشگاه مارمارا استانبول در رشته هنرهاي زيبا فارغ تحصيل شد و پس از آن به عنوان مدل فعاليت كرد. در سال 2003 توانست عنوان دومي "بهترين مدل جهان" را از آن خود كند.

بوراك را بيشتر به خاطر بازي اش در سريال هاي حريم سلطان در نقش بالي خان، چكاوك در نقش كامران و عشق سياه درنقش كمال مي شناسند. او اين روزها در سريال موسس عثمان در نقش عثمان خان ايفاي نقش مي كند.

بوراك اوزچيويت در سال 2017 با فحريه اوجن ديگر بازيگر معروف تركيه ازدواج كرد. ثمره اين ازدواج پسري به نام كاران است.

كنعان ايميرزالي‌ اوغلو

كنعان ايميرزالي‌ اوغلو هنرپيشه، مدل و مجري تركيه اي در 18 ژوئن 1974 در شهر آنكارا متولد شد. تحصيلات دانشگاهي خود را در در رشته رياضي در دانشگاه استانبول به اتمام رساند. او در سال 1997 در مسابقه بهترين مدل مرد جهان شركت كرد و مقام اول كسب كرد.

كنعان ايميرزالي ‌اوغلو بيشتر به خاطر بازي در سريال ايزل به شهرت رسيد. او در سال 2012 باا بازي در سريال كارادايي مبلغ 4 ميليون دلار دريافت كرد.

آراس بولوت اينملي

آراس بولوت اينملي متولد 25 آگوست 1990 در خانواده اي هنرمند در شهر استانبول متولد شد. او فارغ تحصيل رشته مهندسي صنايع هوايي از دانشگاه فني استانبول مي باشد. در سال 2009 با حضور در عرصه تبليغات شناخته شد و بعد از آن با بازي در سريال كوچه هاي پشتي تجربه بازي در تلويزيون را به دست آورد.

او با بازي در سريال روزي روزگاري در  نقش مته آكارسو و حريم سلطان در نقش شاهزاده بايزيد به اوج محبوبيت خود رسيد.

جان يامان

جان يامان بازيگر و مدل جذاب تركيه اي متولد 8 نوامبر 1989 در استانبول تركيه است. او فارغ تخصيل رشته حقوق از دانشگاه يدي تپه استانبول است. در سال 2019 عنوان بهترين مدل و بازيگر تركيه اي را از آن خود كرد.

جان فعاليت حرفه اي خود را با سريال دلدادگي در نقش بدير آغاز كرد. سريال هاي ماه كامل، پرنده سحرخير و آقاي اشتباه از آثار معروف ديگر اين بازيگر است.

اگر قصد خريد خانه در تركيه را داريد مي توانيد به سايت ما مراجعه كرده و با مشاوره بهترين خانه در تركيه را بر اساس بودجه و شرايط خود خريداري كنيد.

 

بوراك دنيز

بوراك دنيز بازيگر و مدل تركيه اي در 17 فوريه 1991 در شهر استانبول زاده شد. او فارغ تحصيل رشته  تاريخ هنر در دانشگاه چاناك قلعه است. بوراك دو سال متوالي نامزد جايزه پروانه طلايي تركيه شد. اولين بار با بازي در سريال خاطرات دانشكده در نقش اونور جلوي دوربين رفت.

از جمله سريال هاي معروف آن مي توان به سريال عشق حرف حاليش نميشه درنقش مورات و سريال حكايت ما در نقش باريش اشاره كرد.

چاعاتاي اولوسوي

چاعاتاي اولوسوي بازيگر و مدل جوان و پرطرفدار تركيه اي متولد ۲۳ سپتامبر سال 1990 از شهر استانبول است. او در سال 2010 در مسابقه مدلينگ در تركيه شركت كرد و عنوان بهترين مدل را از آن خود كرد.

چاعاتاي حرفه بازيگري را با بازي در سريال فريحا آغاز كرد. از ديگر سريال هاي موفق او مي توان به سريال نفوذي در نقش سارپ و محافظ در نقش هاكان اشاره كرد.

برترين سريال هاي تركيه اي

  • سريال تركي گلپري
  • سريال تركي سوگند
  • سريال تركي عطر عشق
  • سريال تركي سيب ممنوعه
  • سريال تركي عشق اجاره اي
  • سريال تركي استانبول ظالم

 

 

 

 

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.