معروف ترين برندهاي پوشاك در تركيه

۴ بازديد

تركيه كشوري است كه به مد و فشن اهميت زيادي ميدهد؛ به همين خاطر برند هاي تركيه در سراسر جهان شناخته شده است. اين كشور چندين برند معروف دارد كه بسيار محبوب هستند. همچنين برند هاي ترك در بسياري از كشور هاي جهان داراي شبعاتي هستند.

كشور تركيه در صنعت مد و پوشاك پيشرفت زيادي داشته و به يكي از برترين كشور هاي جهان تبديل شده است. هر ساله نيز توريست هاي بسياري از كشور هاي همسايه به اين كشور جهت خريد پوشاك به تركيه سفر مي كنند. براي آشنايي بيشتر با برند هاي معروف پوشاك در تركيه تا انتها همراه ما باشيد.

برند ال سي وايكيكي(LC Waikiki)

برند ال سي وايكيكي سال 1988 توسط جرaجس امويال به همراه همسرش در فرانسه تاسيس شد. نام اين برند از كلمه Waikiki (ساحلي در جزيره هاوايي) و LC (Les Copains) به معني دوستي گرفنه شده است. در سال 1997 اين شركت توسط سرمايه گذاري ترك خريداري شد. البته 7 درصد از سهام اين شركت همچنان در اختيار امويال است.

برند ال سي وايكيكي بيش از 800 فروشگاه در چندين كشور مختلف دارد. اين برند در زمينه پوشاك و اكسسوري زنانه، مردانه و بچگانه فعاليت مي كند. محصولات فصلي ال سي نيز از طرفداران زيادي برخوردار است. شعار برند ال سي وايكيكي "هر شخصي شايسته خوش پوشي هستند" است كه پوشاكي با كيفيت و طبق سليقه همه اقشار جامعه با قيمتي مناسب توليد مي كند.

برند ماوي(Mavi)

برند ماوي يكي از معروف ترين برند هاي پوشاك كشور تركيه است كه در سال 1991 در استانبول تركيه در حوزه محصولات جين و انواع پوشاك شروع به فعاليت كرد. اين برند انواع شلوار و پوشاك جين مردانه و زنانه توليد مي كند. همچنين گروه سني جوانان را نيز مورد هدف قرار مي دهد. نام اين برند از كلمه تركي Mavi به معناي آبي گرفته شده است.

اين برند در ابتدا فقط شلوار جين توليد مي كرد اما پس از چندين سال در حوزه پوشاك نيز فعاليت كرد. اين برند داراي 425 شعبه در تركيه و خارج كشور از جمله ونكوور، نيويورك، لس آنجلس، مسكو، هامبورگ و... مي باشد.

چيزي كه باعث محبوبيت اين برند شده كيفيت بالا، دقت به جزئيات و طراحي حرفه اي است. ماوي محصولاتي توليد مي كند كه بعد از چندين بار شسشتو تغيير سايز و رنگ نمي دهد.

برند دفاكتو(Defacto)

برند دفاكتو از سال 2005 آغاز به فعاليت كرد و در طول اين سال ها 447 فروشگاه در تركيه و خارج از كشور از جمله روسيه، مصر، تونس، مالزي و... راه اندازي كرد. يكي از اصلي ترين مشخصه هاي اين برند كيفيت و دوام بالاي آن است كه آن را به 3 برند برتر تركيه تبديل كرده است.

برند دفاكتو در زمينه پوشاك، كيف، كفش، اكسسوري و... مردانه و زنانه فعاليت دارد. اين برند در طول سال حراج و تخفيف هاي مختلفي دارد كه در وب سايت اصلي يا  وب سايت هاي شعب آن قابل مشاهده است.

برند كوتون(Koton)

برند كوتون در سال 1998 توسط زوجي جوان تاسيس شد و به يكي از برند هاي محبوب كشور تركيه تبديل شده است. اين برند در گذشته فقط در زمينه پوشاك بانوان فعاليت داشت اما به دليل استقبال مردم كوتون تصميم به توليد پوشاك براي آقايان، جوانان و كودكان نيز گرفت. يكي از ويژگي هاي بارز اين برند راضي نگه داشتن مشتري با قيمت مناسب، كيفيت بالا، طرح هاي متنوع و همگام بودن با ترندهاي روز دنيا است.

كوتون با ارائه محصولاتي نظير لباس هاي شنا و ساحل، لباس هاي ميهماني، لباس هاي جين و لباس هاي سايز بالا به يك برند همه پسند تبديل شده است.

برند ايپك يول(Ipekyol)

برند ايپك يول از سري محصولات موفق كشور تركيه است كه كار خود را در سال 1986 در زمينه پوشاك، كيف، كفش و اكسسوري زنانه آغاز كرد. در كشور تركيه بيش از 140 فروشگاه از اين برند وجود دارد. همچنين ايپك محصولات خود را در 7 كشور دنيا از جمله قبرس، عراق،  بحرين، كويت، آذربايجان، قطر و عربستان سعودي به فروش مي رساند.ايپك يول امروزه يكي از معروفترين برندهاي پوشاك تركيه در زمينه پوشاك بانوان است.

اين برند امكان خريد آنلاين براي مشتريان خود فراهم كرده است. با خريد آنلاين از سايت ايپك يول مي توانيد از تخفيف اين برند بهره ببريد. همچنين ايپك يول اپليكيشني مخصوص سيستم عامل اندرويد و IOS براي خريدي آسان طراحي كرده است.

برند پنتي(Penti)

برند پنتي از سال 1950 با توليد جوراب و پوشاك راحتي آغاز به فعاليت كرد. برند پنتي در حال حاضر حدود ۳۰۰ فروشگاه در تركيه، ۱۰۶ فروشگاه در ۲۹ كشور و به ۴۳ كشور جهان صادرات دارد و به يكي از بزرگ ترين توليد كننده پوشاك راحتي تبديل شده است.

اين برند محصولاتي همچون جوراب شلواري، جوراب هاي زنانه و مردانه، لباس زير زنانه و مردانه، لباس راحتي و... توليد مي كند.

برند دسا(Desa)

برند چرم دسا از شناخته شده ترين برندها براي محصولات چرم مانند لباس چرم، كيف و كفش چرم و... است. اين برند در حال حاضر بيش از 70 فروشگاه داخل تركيه و 200 فروشگاه در خارج كشور از جمله ارمنستان، گرجستان، قبرس و آذربايجان دارد.

مهم ترين مراكز خريد در تركيه

  • مركز خريد بشيكتاش
  • مركز خريد بي اغلو ايش
  • مركز خريد كاديكوي
  • مركز خريد اوليويوم
  • مركزخريد جواهر
  • مركز خريد فروم
  • مركز خريد ايستينيه پارك
  • مركز خريد پالاديوم
  • مركز خريد وادي استانبول

دنياي پوشاك تركيه فقط به اين چند برند خلاصه نمي شود و برند هاي معروف بسياري در اين كشور وجود دارد. با وجود اينكه خريد برند هاي معروف لباس تركيه قيمت بالاتري دارد اما مي توان با خريد از حراجي ها از تخفيف هاي خوبي بهره ببريد. همچنين اگر قصد خريد خانه در تركيه را داريد مي توانيد به لينك داده شده مراجعه كنيد.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.